PR Specialist - External & Internal Communication

Věříme, že naše banka je jiná než ostatní. Potřeby každého z našich klientů vnímáme individuálně. Proto nenabízíme bankovní produkty, ale řešení, která pomáhají našim klientům k úspěchu a růstu. Nenastavujeme pravidla a procesy, které vyhovují nám, ale necháme klienty, aby si sami vybrali to, co potřebují. Věnujeme se především firemním klientům. Náš standard není určován trhem, ale vytváříme jej sami. Nabízíme individuální přístup díky efektivní týmové práci.
Jsme Expobank. Staňte se součástí našeho týmu.

Jaká bude vaše role

Coby důležitý člen týmu Strategické komunikace budete především aktivně budovat a šířit dobré jméno Expobank CZ v České republice jak mezi novináři, klienty nebo stávajícími a potenciálními zaměstnanci banky, tak odbornou i širší veřejností.

Co u nás budete hlavně dělat:

  • Podílet se na přípravě a realizaci strategických a taktických komunikačních plánů především pro média a interní kanály banky, jako je například intranet
  • Aktivně vyhledávat příležitosti k dosažení pozitivní publicity banky
  • Psát poutavé texty, jako jsou tiskové zprávy nebo interní oznámení
  • Odpovídat na novinářské dotazy
  • Organizovat události pro zaměstnance či média, jako jsou setkání se členy managementu či tiskové konference
  • Podílet se na aktivitách banky v oblasti CSR
  • Úzce spolupracovat s kolegy a týmy napříč celou bankou včetně členů představenstva a dozorčí rady
  • Reprezentovat banku na různých kulturních a dalších společenských událostech
  • Podílet se na přípravě výroční zprávy banky
  • Zastupovat vedoucího oddělení a tiskového mluvčího v jedné osobě v době jeho nepřítomnosti
  • Připravovat reporty, prezentace a podobné materiály
  • Koordinovat činnost agentur
  • Administrovat rozpočet oddělení

Požadavky

  • Ukončené vysokoškolské vzdělání (ideálně v oboru žurnalistika, komunikace, marketing nebo ekonomie)
  • Výborná znalost českého jazyka a alespoň velmi dobrá znalost angličtiny (část kolegů tvoří cizinci)
  • Nejméně tři roky prokazatelných zkušeností v oblasti firemní komunikace/Public Relations (na straně klienta či agentury), přičemž předchozí zkušenosti s finančním světem jsou výhodou, nikoliv podmínkou
  • Výborná znalost českého mediálního prostředí a způsobů redakční práce
  • Reprezentativní vystupování a nadprůměrná schopnost navazovat a rozvíjet pozitivní vztahy vně i uvnitř organizace
  • Dobrá orientace ve fungování sociálních sítí (Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter)
  • Agilní způsob práce, samostatnost, orientace na výsledek či schopnost rychle se učit
  • Zájem o trendy témata, jako jsou digitalizace, kyberbezpečnost nebo průmysl 4.0

Nabízíme

  • Seniorní pracovní pozici s komplexní zodpovědností, samostatností a pestrou náplní práce
  • Nadstandardní finanční ohodnocení a řadu atraktivních zaměstnaneckých výhod
  • Možnost dalšího vzdělávání a odborného rozvoje
  • Příjemné pracovní prostředí nové administrativní budovy přímo u metra Pankrác
  • Tým přátelských a ochotných kolegů

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (pokročilá)

Benefity

Sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickdays

Mzda

55000-70000 Kč/měsíc