Věříme, že naše banka je jiná než ostatní. Potřeby každého z našich klientů vnímáme individuálně. Proto nenabízíme bankovní produkty, ale řešení, která pomáhají našim klientům k úspěchu a růstu. Nenastavujeme pravidla a procesy, které vyhovují nám, ale necháme klienty, aby si sami vybrali to, co potřebují. Věnujeme se především firemním klientům. Náš standard není určován trhem, ale vytváříme jej sami. Nabízíme individuální přístup díky efektivní týmové práci.

Jsme Expobank. Staňte se součástí našeho týmu.

Junior Compliance specialista

Popis pozice: Junior Compliance specialista

Na tuto pozici hledáme posilu do týmu Compliance, která nám zastřeší především:

  • tvorbu metodiky, směrnic, vnitřních předpisů banky,
  • vyřizování stížností a reklamací,
  • provádění rutinních kontrol a reportingů, především v oblasti finančních trhů, tj. MiFID2/MiFIR, ZPKT, EMIR atp.,
  • reporting a kontrola v rámci plnění povinností FATCA a CRS,
  • účast na projektech banky,
  • plnění ad hoc i periodických úkolů zadaných managerem Compliance,
  • spolupráce s ostatními útvary a odděleními banky.

Pozice je vhodná pro kandidáty, kteří mají alespoň minimální znalosti o fungování banky, chtějí využít svých dosavadních znalostí a především, jsou flexibilní,
chtějí být součástí stabilního týmu a chtějí se naučit v nových bankovních systémech a rozšířit si své kompetence.

Co očekáváme ?

Budete odpovídat za svěřenou oblast, tj.

  • za proces revize a přípravy vnitřních předpisů včetně pravidelných upomínek vlastníkům,
  • vedení evidencí,
  • archivace,
  • za generování a přípravu pravidelných Compliance reportů,
  • za rutinní provádění kontrol a reporting v oblasti Compliance, dle pokynu vedoucího pracovníka,
  • za včasné a kvalitní zpracování stížností a reklamací klientů banky,
  • významným způsobem se podílet na chodu oddělení Compliance & AML, včetně dodržování stanovených postupů,
  • poskytovat zaměstnancům banky poradenství a pomoc, zejména v oblasti rutinních kontrol, reportingů a vnitřních předpisů banky.

Co od Vás požadujeme?

  • minimálně VŠ vzdělání (ekonomické, právní)
  • pokročilou znalost práce s MS Office (přednostně Excel a PowerPoint), Sharepoint
  • metodologické schopnosti podmínkou
  • schopnost systematického a kritického posouzení textu Analytické myšlení
  • snahu učit se novým věcem a schopnost pracovat v rámci týmu
  • samostatnost, spolehlivost a osobní integrita
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem (pro přípravu reportů)
  • znalost ruského jazyka podmínkou
  • obecnou znalost bankovních produktů a služeb

Nabízíme:

  • Možnost realizovat se a dále profesně růst
  • Tým ochotných a profesionálních kolegů
  • Balíček zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, stravenky, sick days, příspěvek na penzijní připojištění, zaměstnanecké bankovní produkty atd.)
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy

Informace o pozici

Místo pracoviště

Vítězná 126/1, 150 00  Praha-Malá Strana, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, zdravotní volno/sickday

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Čeština (výborná), angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Expobank CZ a.s.

 

Kontakt

Expobank CZ a.s.
Zuzana Peterská